torsdag 8 januari 2009

Här kommer vi!


Mamma Höna och Kycklingen. Bilfotot är taget av "Tant Brun" på hennes breda golvplankor i köket. Lutat och oljat med vitpigmenterad olja. Är inte alls avundsjuk... Hur som helst. Hönan och fem kycklingar har jag tovat. Har en del andra djur också men de här har varit mest omtyckta här hemma. Konstigt, för de är helt klart fulast! Det verkar inte komma så många inredningsbilder från Tant Grön. Men håll ut! För tillfället håller jag mest på med pyssel, hantverk,tavlor och vykort. [åpps] är samlingsnamnet för mina produkter. Det kommer mera.
-Tant Grön-

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Hej! jag vet inte vem av er tre som lämnade en hälsning hos mig, men tack för den! Välkommen in och läsa igen, nya besökare blir man alltid glad över!
Ha ett skönt veckoslut!
(rolig ide att blogga tillsammans förresten!)