söndag 27 december 2009

God fortsättning på julen

Vi har firat andra julen i vårt hem och njuter som bäst av julledigheten. Är det inte konstigt att så fort jag är ledig får jag sån lust att börja på med olika projekt, fastän jag varit innerligt trött på alla projekt på senaste tiden. Just nu kliar det i fingrarna för vitrinskåpsprojektet... Får se hur det blir med den saken.
Ser ni lampan ovanför köksbordet?! Har sökt en lampa i den stilen länge. Jag blev alldeles till mej när jag såg den hänga i skyltfönstret i Brändös bästa inredningsbutik :) Tvekade inte en sekund när lampan ropade "KÖP MEJ". Klicka här för att komma till tillverkarens hemsida.
Den större av de söta tomtarna fick jag av svärmor (tack för den och allt annat vi fick:)). Lingonris-hjärtat är gjort med inspiration av Ernst. I boken "Jul med Ernst" finns en del fina idéer och bra recept.
Ha det bra!
/Tant Brun

Inga kommentarer: