söndag 1 november 2009

Nya tag

I veckan blev ett litet projekt klart. Hyllor har blivit målade och kommit på plats i tv-rummet. Ska visa det senare. Har faktiskt inte visat något från det rummet ännu. Nu borde jag på allvar ta tag i att sy gardiner... Inte en favoritsysselsättning precis, därför har det blivit uppskjutet så länge också. Men jag vet i alla fall hur dom ska se ut, och tyg har jag hittat också... Ska bara vänta på lönedagen (och hoppas att tyget fortfarande finns kvar då).
Bilden är från pysselrummet. I uthuset hittade jag någon slags ränna som var precis lagom stor för trådrullar. Rännan hänger under de öppna hyllorna.

Ha en bra vecka!
/Tant Brun

1 kommentar:

klipposfia sa...

har en hel hög med gardinstyg färdigt inhandlat här hemma men får trots det inte ändan ur vagnen. Sen när man väl är i gång är det oftast inga problem:)skönt om det int bara är jag som gör allt på en gång:) Kul trådrullsförvaring!