tisdag 16 juni 2009

Svartvitt...

Det här är vad jag sysslat med den senaste tiden...Gör om det om du kan! He, he. Behöver du instruktioner på specialkokta ägg så vet du vart du ska vända dig;)
Det är mycket nu! Inläggen kommer inte så tätt och jag verkar lyckas i köket. Men, man kan ju inte vara på topp alla dagar...

Ska passa på att visa vår "diskreta" tapet som jag skrev om tidigare. Lampan är en julklapp. Telefonen och hushållspappershållaren är hittade i gamla gömmor. Men hushållspappersrullarna var tydligen längre förr. Ska hitta nån fiffig förminskning av hållaren före den kommer upp på väggen. Och så kanske den ska spraymålas hel vit... Vad tycker ni?

Ha en skön midsommar!
/Tant Grön


5 kommentarer:

Sanna sa...

Har aldrig sett ett sådant där kokt ägg! :) Varför ska den vara specielkokt? (nej, jag är inte alls nyfiken av mig..)
Vilka fina gamla saker!Tapeten är jätte fin!Jag skulle inte måla hållaren, utan tycker det är charmigare då den är lite sliten.
Ha en bra dag!
Kram
Sanna

Maria sa...

Vilken snygg tapet!!

"Nokiahållaren" e hur tjusig som helst, skulle inte måla den (men det är ju inte jag som ska se på den varje dag *BLINK*)

PS....du skämtar om ägget, det kan ju inte vara ett ägg ;o)

Trevlig midsommar!!

Anonym sa...

Hållaren är jätte fin som den är, måla den inte!

Trevlig midsommar!

H/J

StrandviksVillan sa...

Känner igen tapeten! Min frissa har den på den väggen där speglarna sitter i salongen, den är sååååå snygg!!
Vilken charmig pappershållare! Särskilt som den är nu, lite nött, men kanske känns fräschare med lite ny färg.

Önskar alla tre tanterna en skön midsommar med god mat och goda vänner!
Kram Ann-Christine

En vit vardag sa...

Jag tycker verkligen inte att du skall måla den. Den är jättevacker som den är! Har aldrig sett en sådan, vilken skatt! :)