lördag 7 februari 2009

Tiden går...

...så fort, så fort. Den här bilden är tagen för över två år sen. Har verkligen uppskattat att jag har haft möjlighet att vara hemma länge. På måndag börjar jag jobba igen, men bara halvtid. Två veckor/mån skall vi vara hemma. Tror att jag kommer att uppskatta tiden hemma ännu mera när jag jobbar lite också...
Jag funderar på att göra bilden till en canvastavla men är inte riktigt säker på att texten är rätt. Innehållet är ju bra men texten känns lite uttjatad och så kan jag inte läsa den utan att melodin börjar spela i huvudet hela dagen.
-Tant Grön-

2 kommentarer:

En vit vardag sa...

Hej!
Tack för kommentaren! :) Har använt en "hobbyfärg" från Sinooperi. Vet ännu inte hur bra den håller men det lär väll visa sig.

Maria sa...

Va häftigt...skulle bli FIN som tavla....en text som dök upp i mitt huvud nu är:

Älska mej mest
när jag förtjänar det minst,
för då behöver jag det bäst!
....men den är också ganska "vanlig"

Värdefull dikten passar nog bra :O)