måndag 19 januari 2009

Presentation



Jag tänkte dra en liten presentation av vårt hem.
Vi flyttade in i vårt hus hösten -02, och jag kan meddela att vi nu redan har dragit bort tapeter i några rum och målat om lite här och där.Jag tar det i den dos mannen ser ut att klara av allt.(Ha,ha...)För att han gillar att riva ner och slita än en gång med allt han har kämpat kan jag ju inte påstå.
I alla fall bor vi i ett en plans hus på ca.125 kvadrat och jag tycker det räcker gott och väl...att städa i alla fall!Men mera förvaringsutrymme skulle jag gärna ta emot.Nej, det finns väl alltid drömmar om vad man skulle vilja ha men ibland måste man bara nöja sig!
Här kommer bild på vårt hus enligt min dotter.Hon ritade huset på en teckning så jag ritade över bilden till tyg och broderade allt + welcome texten, så spände jag upp tyget på en träram och vipps så hade jag en väldigt tjusig tavla.
Trevlig vecka allihopa!

-Tant Gredelin-

1 kommentar:

VIT och PASTELL sa...

Oj vilken söt tavla! Lite Tildastil, det gillar jag! Kul att du/ni hittat min blogg!

Kram Maria